პროექტი


1პროექტის სახელწოდება: როგორ ცხოვრობენ ბავშვთა თავშესაფარში?. 2პროექტის მთავარი იდეა(თემა)1-2წინადადებით:ჩვენს გვერდით ბევრი ისეთი ბავშვია,რომელიც სითბოს და სიყვარულს მოკლებულია,კარგი იქნებოდა მათი პრობლემები გულთან მიგვეტანა და ჩემი პროექტის დახმარებით საზოგადოებას დახმარება გაეწია.

3პროეექტის აქტუალურობა:.მოსწავლეებთან, მასწავლავლებელთან შეხვედრა,ინტერვიუს აღება,კვლევა,დისკუსიის გამართვა,მასალების განთავსება ბლოგში, ისტ-ის გამოყენება,სურათების გადაღება,სტენდებისა და პოტო ალბომის შექმნა,მასალების ინტერნეტსსი განთავსება.

4პროექტის მიზნები:ერთმანეთის სხადასხვა კუთხით გაცნობა. მიუსაფარ ბავშვტა პრობლემების დანახვა,თანალმობა და გადაჭრის ძიება.

5მონაწილეთა ასკი;შეუზღუდავია.

6ვადები(ხანგრძლივობა:)5თვე.

7მოსალოდნელი შეეგები:(პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:)მოსწავლე ქმნის ვებ-გვერდს,სადაც განათავსებს ინფორმაციას ამ ბავშვების შესახებ.მოჰყავს არგუმენტები,რომლითაც ასაბუთებს,რომ მის მიერ წარმოდგენილი პროექტი იმ ბავშვების მდგომარეობას შეამსუბუქებს სხვებსაც გაუჩნდებათ სურვილი ტანალმობა გაუწიონ მათ.


8პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:ინტერნეტი,საქველოქმედო ყუთი,თაბახის ფურცლები,ტელეფონი, ვიდეო კამერა,ფოტოაპარატი,ოთახი.

9პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეებთან და მასწავლებლებთან შეხვედრა და ინფორმაციის მიწოდება პროექტის შესახებ.წერილების გაცნობა.მიზნის დასახვა და პრობლემის გადასაჭრელი გზების ძიება.

10საგნებთან,საგნობრივ ჯგუფებტან,ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ამ პროექტის განხორციელებით მოსწავლეები გაიმჯობესებენ უნარებს სხადასხვა საგანში.ქართულ ენასა და ლიტერატურაში,კეძოდ:შეიძენენ ინტერვიუს აგების უნარებს,გაიუმჯობესებენ წერისა და კითხვის ჩვევებს,გამოუმუშავდებათ კვლევის, დაისკუსიის,გამართვის უნარი და და ხელს სეუწყობს საინტერესო აქტივობების დაგეგმვას,ასწავლის პასუხისმგებლობის გაზიარებას.ხელოვნების და ისტ-ის საგნებში უნარების განვითარებას.

11პროექტის ხელმძგვანელი(მასწავლწბელი):ეკატერინე მხეიძე

12ხელმძგვანელის ელ.ფოსტა:

13პროექტის ვებ-გვერდი,ბლოგი:







.

No comments:

Post a Comment